dinsdag 13 september 2011

Lunch...

De eerste week zit er bijna op...
Ik blijf het moeilijk vinden, alles dat je mag eten is zeer licht verteerbaar, waardoor ik vaak na een uur of 2 best wel weer trek krijg.
Het fruit vliegt er door ondertussen...
Lekkere recepten bedenken blijft geen makkelijke opgave, zeker op de dagen dat je het erg druk hebt of gewoon moe bent en even snel iets wilt maken en geen zin hebt om "uren" in de keuken te staan.
Ik val dan toch vaak terug op een grote kop soep met wat brood.
Gelukkig heb ik een grote vriezer en ik maak dan ook meestal een grote pan soep en vries daar veel van in, zodat ik makkelijk en snel toch wat lekkers kan eten..
Alleen de lunch..
Daar heb ik echt de meeste moeite mee, ik at voorheen heel veel kaas en een broodje kaas mis ik toch echt nog wel elke dag.
Ook het feit dat ik een hartige eter ben en niet zo erg van zoet hou is lastig met dit dieet.
Want wat mag je op brood?
Jam, pindakaas en appelstroop..
Tja, dat begin ik nu wel een beetje zat te raken..
De eiersalade was een lekkere afwisseling, maar dat eet je ook niet dagelijks...
Wat blijft er dan over als je niet elke keer zoetbeleg op brood wilt doen?
Komkommer?
Is erg lekker, maar dan wel als aanvulling en niet als hoofdbeleg..
Doordat ik eigenlijk alleen kip als vleesvervanger kan eten, wil ik dit niet op brood doen, omdat ik dan bang ben dat ik straks geen kip meer kan zien..
Heeft iemand hier tips voor?
Heb je een lekker recept geef hem dan graag aan me door..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten